Podrška


Kupci online prodavnice Domod.ba uživaju privilegiju razgranate korisničke podrške koja je kreirana zahvaljujući dugogodišnjem iskustvu u prodaji i distribuciji tehnike. Domod poznaje potrebe kupaca i profesionalno i posvećeno je razvio sistem podrške kupcima.


Podrška kupcima se sastoji od:

  • prodajne podrške/konsultacijskih usluga: dostupnost informacija o proizvodima i procesu kupovine putem telefona, e-maila ili posebno kreiranog besplatnog korisničkog servisa u vidu online chat-a za direktne upite kako bi kupci kupili uređaje koji su maksimalno prilagođeni njihovim potrebama;
  • odgovaranje na upite u rekordnom roku;
  • organizovanje dostava za uređaje;
  • obezbijeđena garancija i servisiranje uređaja;
  • kompletna postprodajna podrška (pomoć oko uputstva za korištene uređaja, uplata, praćenja pošiljki, rješavanja servisnih slučajeva i sl).
2LOOK Acer Adata Alfa Plam Asus Atlantic Beko BEURER Black&Decker Blist Bloomberg Bosch Braun Candy Canon Canyon CERVE Connect XL Creative Tops Daewoo Dell DESTAN DHS DRINA PLASTIKA Electrolux Elica Elite FRESCURA Fujitsu Genius GICOS Gigatech GNC Goclever Gorenje Grundig GSmart HEREVIN Hoover Hotpoint Ariston HP HTC Ilgi Indesit Intenso INTEX Kahla Kingston Korkmaz Krups Lenovo Logitech Lucca Home Metalac Microsoft Miele Moulinex MS MSI Nehir Nikon Nokia Olympus Oukitel Packard Bell Panasonic Philips Pisen Prestigio Prity PRO TERMO Rowenta Samsung Sarayli Severin Sony Sony Vaio Stanley TANTITONI Tefal TESCOMA Thermaltake Tognana Toshiba TP-link Traxdata Vidivi Vivax Vox WD Whirlpool ZED electronic

Newsletter