Podrška


Kupci online prodavnice Domod.ba uživaju privilegiju razgranate korisničke podrške koja je kreirana zahvaljujući dugogodišnjem iskustvu u prodaji i distribuciji tehnike. Domod poznaje potrebe kupaca i profesionalno i posvećeno je razvio sistem podrške kupcima.


Podrška kupcima se sastoji od:

  • prodajne podrške/konsultacijskih usluga: dostupnost informacija o proizvodima i procesu kupovine putem telefona, e-maila ili posebno kreiranog besplatnog korisničkog servisa u vidu online chat-a za direktne upite kako bi kupci kupili uređaje koji su maksimalno prilagođeni njihovim potrebama;
  • odgovaranje na upite u rekordnom roku;
  • organizovanje dostava za uređaje;
  • obezbijeđena garancija i servisiranje uređaja;
  • kompletna postprodajna podrška (pomoć oko uputstva za korištene uređaja, uplata, praćenja pošiljki, rješavanja servisnih slučajeva i sl).
Nehir BEURER Traxdata WD Microsoft GNC Connect XL ZED electronic Severin Gigatech Oukitel PRO TERMO TP-link Blist GICOS Kahla DRINA PLASTIKA Vidivi HEREVIN HTC FRESCURA TANTITONI Elite Tognana DESTAN Thermaltake CERVE TESCOMA INTEX Creative Tops Hotpoint Ariston GSmart Intenso Pisen Alfa Plam Apple Atlantic Metalac Prity Lucca Home Sarayli Nikon Ilgi DHS 2LOOK Black&Decker Miele Sony Vaio Stanley Korkmaz MSI Moulinex Rowenta Elica Krups Hoover Tefal Electrolux Daewoo Braun Logitech Goclever Adata Vivax Nokia Canon Prestigio Kingston Olympus Genius MS Canyon Packard Bell Lenovo Dell Fujitsu Asus Acer HP Toshiba Grundig Panasonic Sony Philips Samsung Whirlpool Vox Indesit Gorenje Candy Bosch Bloomberg Beko

Newsletter