Uslovi korištenja


Uvjeti korištenja definišu pravila pri korištenju DOMOD Web shopa i kupovini koja su osnova za kvalitetnu uslugu i zadovoljstvo kupaca.


Korištenje web shopa/stranice

Za korištenje/kupovinu preko web shopa/stranice potrebno je registrovati se kako korisnik.

Korisnici samovoljno, za svoju potrebu i na svoju odgovornost prihvataju korištenje svih sadržaja dostupnih na web shopu/stranici Domod.ba.

Zabranjeno je korištenje specijalizovanih programa (robota, crawlera) radi preuzimanja sadržaja sa stranice. Hakerski napadi s ciljem onesposobljavanja stranice također su strogo zabranjeni.

Svako nedozvoljeno korištenje web stranice smatra se kršenjem pravila i podložno je tužbi.

Opći uvjeti

  1. Nakon izvršene narudžbe i njenog prijema na e-mail sajta, narudžba je neopoziva,
  2. Prodavač se obavezuje da naručene proizvode dostavi i isporuči ispravne u  predviđeno i dogovoreno vrijeme,
  3. Za sve narudžbe vrijednosti preko 100,00KM, na području cijele Bosne i Hercegovine, dostava je besplatna. Za narudžbe vrijednosti do 100,00KM trošak poštarine iznosi 8,00KM,
  4. Prodavač je dužan da obavijesti kupca o svim promjenama do kojih dođe,
  5. Sve eventualne promjene, osim promjena vezanih za isporuku, se ne odnose na već potvrđene narudžbe.

Garancija na kvalitet

DOMOD  garantuje za kvalitet svojih proizvoda. Svi proizvodi su originalnih robnih marki i odgovaraju specifikacijama navedenenim  na web shopu/stranici.

Davalac garancije, u ovom slučaju DOMOD, obavezuje se da će u garantnom roku, o svom trošku, obezbijediti otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim i naznačenim karakteristikama kvaliteta proizvoda. U slučaju neizvršenja ove obaveze, davalac garancije će zamjeniti proizvod novim ili vratiti novac.

Garantni rok počinje danom prodaje uređaja, koji se unosi u garantni list i ovjerava pečatom i potpisom ovlaštenog prodavca.

Kupac gubi pravo na garanciju ako se kvar izazove nepridržavanjem datih uputstava za upotrebu i ako su na proizvodu vršene bilo kakve popravke od strane neovlaštenih lica.

Prodavac i kupac su dužni prilikom isporuke da pregledaju proizvod i da ukažu na eventualna mehanička oštećenja. U tom slučaju će proizvod biti zamijenjen.

Svi aparati su pod garancijom i važe prava koja su navedena u garantnom listu.

Za korektan odnos i kvalitetniju uslugu neophodno je poznavanje slijedećih propisa:

  • Klima uređaji - garancija važi samo ako je uređaj ugradio servis ovlašten za tu vrstu posla i ako je isti ovjerio garantni list,
  • Za daljinske upravljače garancija važi 6 mjeseci,
  • Za baterije, adaptere, antene, sijalice i kablove garancija ne važi,
  • MP3 plejeri - Garancija važi samo ako se sačuva cjelokupna ambalaža (kutija, kablovi, instalacioni disk) i to u periodu trajanja garantnog roka,
  • Garanciji ne podlažu baterije na telefonskim aparatima.
  • Rashladne uređaje ne treba priključivati najmanje 7 sati po isporuci.
  • TV prijemnici ne treba da se uključuju najmanje 2 sata po isporuci.
  • Usisivači - ne podliježu garanciji plastični dijelovi (crijevo, cijev, papučica).

Reklamacije i povrat robe

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja  

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku. 

2. Reklamacija u  garantom roku 

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju.

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije DOMOD u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

Reklamacije za on-line narudžbe

Ukoliko ste nezadovoljni kupljenim artiklom, možete nam se obratiti kako bi Vašu reklamaciju riješili u najkraćem mogućem roku.

Možete nas kontaktirati telefonski na 033/771-830 ili na e-mail: webshop@domod.ba. Potrebno je da nam pošaljete informacije o broju narudžbe zajedno sa brojem računa te opisom reklamacije.

Nakon toga ćemo Vam  poslati potvrdu o primitku reklamacije. Na temelju Vaše reklamacije poslat ćemo Vam informaciju o tome da li je artikal moguće zamjeniti za novi, da li je moguće izvršiti povrat novca, odnosno da li je isti potrebno poslati u ovlašteni servis.

Ukoliko Vam artikal koji ste kupili ne odgovara isti možete reklamirati u skladu sa članom 47 Zakona o zaštiti potrošača u Bosni i Hercegovini u roku ne dužem od 15 dana. Sve reklamacije pristigle nakon isteka roka od 15 dana neće biti uzete u obzir. Nakon odobrene reklamacije, kurirska služba će preuzeti reklamacijski artikal sa adrese kupca. Kako biste ostvarili pravo na reklamaciju, artikal koji se preuzima mora biti neoštećen zajedno sa originalnom ambalažom te svom pratećom dokumentacijom uz koju je bio isporučen uključujući fiskalni račun i garantni list.

Ukoliko prilikom isporuke artikla na Vašoj adresi primjetite oštećenje na artiklu odnosno njegovoj ambalaži zamolili bi Vas da isti ne preuzimate, te da nas odmah kontaktirate kako bi mogli poslati novu pošiljku na Vašu adresu u što kraćem roku.

U slučaju da Vam se odobri povrat novca/zamjena za novi artikal, kurirska služba će preuzeti reklamirani artikal sa Vaše adrese i isti vratiti u naše skladište. Po prijemu artikla u naše skladište, šaljemo Vam obavjest o povratu novca odnosno isporuci novog artikla. Povrat novca će biti izvršen u roku do 7 dana, a isporuka zamjenskog artikal u roku ne dužem od 15 dana.

Zaštita prilikom plaćanja putem interneta

Prilikom plaćanja karticom putem Interneta unos podataka o kartici se vrši na zaštićenoj stranici Banke, a prenos preko Interneta u zaštićenoj (kriptovanoj) formi korištenjem SSL protokola i PKI sistema. Podaci o platnoj kartici nisu ni u jednom momentu dostupni DOMOD sistemu. 

Privatnost podataka 

Za uspješnu obradu narudžbe potrebni su ime i prezime kupca, adresa, e-mail i telefon. Uz pomoć tih podataka moguće je isporučivanje željene robe, kao i obavještenje kupca o trenutnom statusu narudžbe.

DOMOD se obavezuje da će čuvati privatnost svih svojih kupaca. Prikupljaju se samo neophodni, osnovni podaci o kupcima/korisnicima i podaci neophodni za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Kupcima je ponuđena mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje DOMOD koristi za marketinške kampanje. Svi podaci o kupcima/korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni u DOMODu odgovorni su za poštovanje propisa o  zaštiti privatnosti.

Pored navedenih, prikupljamo, analiziramo i obrađujemo podatke o proizvodima koje naši posjetioci traže i kupuju, kao i o stranicama koje posjećuju. Te podatke koristimo da bismo poboljšali ponudu i izgled naših stranica, i omogućili kupcima/korisnicima jednostavnije korištenje i sigurniju i udobniju kupovinu.

Obavezujemo se da prikupljene podatke ne koristimo ni u koje druge svrhe.

Saglasnost i promjena uvjeta

Korištenje DOMOD servisa podrazumijeva saglasnost korisnika sa svim navedenim na ovoj strani.

DOMOD se obavezuje da će se pridržavati svega navedenog, a sve promjene uvjeta postaju važeće tek nakon objavljivanja na ovoj strani ili slanja e-mail obavještenja svim registrovanim korisnicima.

Pravilnici

Pravilnik o uslovima prodaje

Pravilnik o uvjetima i načinu formiranja cijena

Izjava o privatnosti

Hvala na povjerenju!

2LOOK Acer Adata Alfa Plam Asus Atlantic Beko BEURER Black&Decker Blist Bosch Braun Canon Canyon CERVE Connect XL Creative Tops Dell DRINA PLASTIKA Electrolux FRESCURA Fujitsu Genius GICOS Gigatech GNC Goclever Gorenje Grundig GSmart HEREVIN Hoover Hotpoint Ariston HP Indesit Intenso INTEX Kingston Korkmaz Krups Lenovo Logitech Metalac Miele Moulinex MS MSI Nehir Nikon Nokia Olympus Oukitel Panasonic Philips Prestigio Prity Rowenta Samsung Sarayli Sony Stanley TANTITONI Tefal TESCOMA Thermaltake Tognana Toshiba TP-link Vidivi Vivax Vox WD Whirlpool ZED electronic

Newsletter